dimarts, 17 de maig del 2011

Votar per correus- II part

Avui, a les 24  hores d'haver estat a correus, torno de nou. Estava la mateixa dona que em va atendre ahir, no sé si dir que bé! o quin horror!.

Avui, a primera hora he trucat al cens i he averiguat exactament què havia d'haver rebut i què havia de fer per tenir-ho, molt amablement, però molt, m'han donat dates exactes de l'enviament, nº del certificat...

Amb tota aquesta informació torno a la mateixa oficina de correus i com si fos el "dia de la marmota" m'aten la mateixa dona. Intenta mirar per ordinador el nº del certificat per dir-me a quina oficina estava, impossible, no podia entrar, s'equivocava de nº ... Aleshores ha "intentat" trucar per telèfon a l'oficina més propera i preguntar si estava en allà "porque ella no se aclaraba". Ha marcat 4 vegades i s'ha equivocat 4 vegades, fins i tot ha reconegut que "no tengo nada de memoria". Al final me ha acomiadat practicament com ahir, dient que no podia fer res mes.

Pobre home seu he pensat, a sobre no té memòria...He observat que la dona anava vestida de negre, no sé si el fet d'anar vestida de negre rigorós vol dir el que popularment s'enten. Per si de cas no l'he preguntat res i de fet, ara pensant, "como no tiene memoria" igual ni s'enrecorda del seu estat civil.

He marxat ràpid a l'altre oficina abans de que tanquessin  per no perdre el meu vot. Ja tinc els papers...

Demà hauré de tornar. Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada