diumenge, 17 d’abril del 2011

Petites grans coses

Les petites coses de cada dia, en això vull posar tota la meva energia, sempre que la meva ment m'ho permeti. I vull posar tota la meva ment, sempre que la meva energia em deixi.
Avui ha estat un dia en el que sense fer gaires coses he fet molt. 
Avui , un dia ennuvolat, he agraït als núvols que deixeixin per uns instants al sol treure la seva cara càlida i calar el meu cos de benestar.
Avui, he rebut el petó més pur que ningú es pot imaginar, perquè amb ell anava la puresa de l'ànima que només la infantesa sap regalar.
Avui també he plantat unes flors, que mes endavant em regalaran color  purs i  aromes que ni  tan sols un alquímic podria aconseguir  
També he estat en contacte amb la natura, la companya més considerada i respectuosa que hi pot haver. Quan li parles t'escolta, quan necessites silenci t'ajuda amb la seva quietud, quan plores t'asseca les llàgrimes sense adonar-te'n, quan et sents sola si pares atenció t'adones que no és així, quan rius ella riu amb tu...I avui això, m'ha fet sentir una convidada especial d'aquets  tros d'univers.
Avui he viscut petites grans coses, com si fos un obsequi immens que la vida em presenta instant a instant, i que depèn només de tu acceptar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada