diumenge, 24 d’abril del 2011

Diada de Sant Jordi

Diada de Sant Jordi en la que la nostra ciutat llueix més maca que mai, el color vermell de les roses crida a sentir sensacions noves que entren per la vista, l'oïde i l'olfacte. 
Enguany ha estat diferent, cada pas que avançava entre la gent, era un pas que feia buscant amb la mirada, cada veu que sentia em feia girar, i cada llibre que agafava entre les meves mans, feia que pensés si seria del teu agrat. L'últim que vam passar junts no vas voler de llibre...
Jo m'he comprat varis, me'ls he regalat a mi mateixa, però no he deixat de notar el goig que em produïa que fossis tu el que ho fes.
No he volgut allunyar ni evitar aquests records, present i passat han conviscut junts.
I ni per un segon he deixat de pensar en tu, i en la felicitat d'haver compartit aquests instants moltes vegades.
La diada de Sant Jordi és especial i aquest any diferent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada