dimecres, 13 de juliol del 2011

Gràcies!

Hola preciós!,
només vull donar-te les gràcies pel meravellós dia d'ahir, em vas fer sentir una persona especial a la teva vida, una vida que s'està obrint explosivament al món i en la que no deixes de qüestionar les coses que tu mateix et qüestiones.
Vam observar d'aprop la natura, els capgrossos, els amics quan es banyaven i vam percebre una bonica sensació de soledat en companyia amb una complicitat particular.
I a la tarda, entre risses i corredisses amb els teus amics de joc, se't veia content quan t'apropaves i les fortes abraçades teves ens reforçaven als dos.
M'agrada quan m'abraces, m'agrada quan m'agafes pels aires, m'agrada quan et recolzes en mi al sentir-te cansat, m'agrada quan em fas aquells petons de nen gran, m'agrada quan diuen que ens assemblem...m'agrada ser la teva mare.
T'he de dir que per a mi ets la persona més important del món i, malgrat els darrers temps, he notat que jo també per a tu. . 
Gràcies fill per fer-me sentir la mare més feliç de l'univers. Gràcies!
T'estimo molt, moltíssim, no ho oblidis mai.

Ona

*de color taronja, el que més t'agrada

1 comentari:

  1. Arsènic per compassió15 de juliol del 2011, a les 15:06

    Una carta senzilla, profunda i tendre. Realment el que és una mare...

    ResponElimina