dijous, 28 de juliol del 2011

Els somnis

Aquesta nit he caigut a les xarxes d'un somni tant enigmàtic com a sorprenent. En algun moment semblava més "Alícia al país de les meravelles" que l'Ona al país dels somnis.
No sé explicar exactament què ha succeït, ni quines eren les situacions ja què el meu inconscient ha tancat la porta en el moment en el que m'he alliberat, en el moment de despertar. Ha estat una sèrie de seqüències i vivències passades, presents i no sé si atrevir-me a dir futures, en les que les figures i les sensacions es succeïen amb una rapidesa vertiginosa, barrejant com en una coctelera conceptes que dormen en la ment:  records, vivències, pors…
Com deia L.Struempell  "el subjecte que somia dona l’esquena al món de la consciència oberta" i sí, és possible que jo hagi donat l'esquena a tot allò que sé que existeix en mi.
No ha estat un son reparador pel cos ni per l'ànima, però potser ha posat ordre en el meu inconscient i l'ha animat a treure i ensenyar tot allò que amaga a les seves profunditats.
I si fos així...Benvinguts aquests somnis que m'ajuden a treure el solatge del passat que viu a la fondària del meu present!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada