dilluns, 31 de desembre del 2012

Carta al Reis Mags



Carta al reis mags*

Estimats Reis Mags de la meva vida,
aquest any que acaba ha estat un any de créixer i de sentir, de retrobament i d'elecció, d'assumir la responsabilitats i de delegar responsabilitats, d'actualitzar el meu jo i acceptar-lo.
Sé que encara em queden molts deures pendents que us/em prometo acabar.
També sé que he estat egoista i que sovint no he escoltat lo suficient. Però en sóc conscient i us/m' asseguro que ho corregiré. També demano disculpes per quan aquest comportament ha fet mal a algú.

Enguany us/em diré que la carta d'aquest any és la més sincera i completa que he fet mai. Amb el temps estic aprenent a demanar i aquí veureu/veuré com ho poso en pràctica.
Vull que la nit de Reis i durant totes les nits de la meva vida em feu una abraçada en la que us/em demano:
a Melcior acceptar el que sóc, a Gaspar envoltar-me d'amor i a Baltasar estrènye'm amb força.

Us/em dono les gràcies per avançat i us/em desitjo molt bon viatge.
Fins sempre
Petons de l'Ona  

PD: A la tauleta del menjador us deixaré un petit tortell i una copeta de vi bo. Pels camells arròs i aigua. I per als patges caramels. Bon profit!


*Carta als meus Reis Mags: a Mi mateixa, a TU, als meus Fills i a totes les persones que són especialment importants a la meva vida. Gràcies a tots per ser els meus Reis Mags.

18 comentaris:

  1. Hola Anònim, potser tu ets un dels meus Reis Mags?
    Gràcies per aquest amèn, per aquesta aprovació :)

    ResponElimina
  2. Amb una carta així qui s'hi pot negar? Concedit. Tot.
    A on vols que t'ho deixin? Al sofà? Al terra? o t'ho emportes posat? Pensa en contestar, no sigui que ho deixem al balcó i voli ;)

    Ah… i vigila amb Baltasar, últimament s'ha engreixat força i quan estreny… estreny de veritat. Paligru!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Jajaja...sens dubte, m'ho enduc posat!
    Una abraçada Rei Mac(u)

    ResponElimina
  4. Per aconseguir aquest regals s'ha de treballar molt i portar-se molt bé. Si ja ho vas fent, i encara penses millorar, segur que ho aconsegueixes.

    ResponElimina
  5. Hola Xexu, "m'he" treballat molt durant tot l'any. I després de fer la carta, pensa que sóc com una nena uns dies abans de Reis...espero el regal "amb els braços oberts" :)
    Petons.

    ResponElimina
  6. Que maca, aquesta carta!!! Ara me la copiaria de bon grat! :)

    Segur que els Reis t'ho portaran tot, segur!!!

    Que tinguis molt bon any, Ona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carme :)
      Et desitjo un molt Bon Any! Petons

      Elimina
  7. Crec que no se t´ha escapat res, i si fos així que es compleixi també.:)

    Salut i bon camí!
    Aferradetes ben fortes!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lluna, crec que lo més important està escrit. Ara només queda esperar al final de cada dia el regal i dormir tranquil·lament tota la nit.
      Una abraçada molt forta. I molt Bon Any guapa!

      Elimina
  8. Molta sort, Ona !! Desitjo que aconsegueixis els teus desitjos !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut a Alquimia Artur!
      Moltes gràcies pel teu desig!
      Per mi no hi ha res millor que acabar el dia amb la calidesa d'una abraçada. Si això ho tinc...tindré tant!
      Un fort petó i els millors desitjos per tu en aquest any que comença...i sempre :)

      Elimina
  9. Fa molt de temps que no faig carta als Reis, potser és una bona idea, ja que després em queixo que no em porten res...
    Em sembla que t'exigeixes molt com a persona i tampoc cal Ona, que ningú és perfecte...
    Aquests desitjos, són tan especials que segur que te'ls portaran tots, però tu no en tens prou amb el dia del Reis, ets una mica acaparadora, he, he, vols que t'abracin cada dia!!! I qui no, oi?

    Un petó i que tinguis un Bon Any ple de petits moments feliços.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Roser,
      primer de tot Bon any ple de "vida", de rises i estimació.
      Em permets un consell? Fes la carta als Reis sempre, no cal que expliquis si t'has portat bé, ells/tu ja ho saben/sabeu. I com que els Reis són /sou màgics segur que t'ho porten/portes.
      Una abraçada molt forta :)

      Elimina
  10. Els regals més importants no porten mai llaços ni papers de colors, els més autèntics són els que vénen de l'ànima!!! Segur que els aconseguiràs!!
    Molt bon any!!!
    Petonsssssss, no són reials però tenen ànima!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pels petonets, també són regals per mi :)
      Ah, i no cal embolicar-los, me'ls enduc posats!

      Molt Bon Any ple de regals sense embolicar!!!!
      Un forta abraçada.

      Elimina