dilluns, 28 de març del 2011

Agraïments

És important agrair i ser conscient de que ho fas. Perquè cada vegada que agraeixes estàs reconeixent, i cada vegada que reconeixes creixes interiorment.
Aquest bloc, no deixa de ser un llibre que encara té moltes pàgines en blanc i que mica en mica aniran agafant forma. Però des de ja, amb tota la meva consciència, vull agrair...

Gràcies P, per ser prou sensible i dirigir la teva mirada cap a mí quan ho necessito. I gràcies per envoltar-me amb els teus llargs braços, i apretar-me amb la teva profunda força, desitjant esprémer i treure a fora la meva tristor.
Gràcies A, per animar-me a somriure, i dirigir la mirada cap un altre lloc quan em veus trista; això em fa veure que t'estimes més que torni a ser la que era.
Gràcies JR, per la teva força i el teu amor incondicional
Gràcies AL, per recuperar en alguns moments aquella força d'abans i transmetre-me la amb la convicció que tot anirà bé. Com sempre, si tu m'ho dius jo sento que serà així
Gràcies A, per la tendresa de les teves paraules, la teva protecció...entre d'altres, i gràcies per ser la meva germana
Gràcies P, per la teva generositat i bondat....entre d'altres, però sobretot per ser la meva germana
Gràcies JMB, per col.laborar i estar pendent de tot, respectant la distància necessària per deixar fluir les coses
Gràcies IB, per la teva paciència, els teus consells i el teu afecte
Gràcies Y, per caminar al meu costat, cada una amb el seu dolor, però cada una també amb el dolor de l'altra
Gràcies BG, per aparèixer del no res, fer-me riure i respectar quan només sóc capaç de somriure; i gràcies per veure en mí "una persona maca per dins i per fora"
Gràcies a les dues  L i L, cada una amb el seu estil. Gràcies per acompanyar-me en els meus passos per aquest nou camí, tanmateix com una mare vigila els primers passos del seu fill sense voler intervenir, però donant-li la confiança que si cau, no ha d'agafar por perquè és part de l'aprenentatge
Gràcies PM, per ser un home que té un cor respectuós amb els sentiments de les dones
Gràcies IC, per ser franca amb mí, amb paraules força dures que jo no entenia, però que ara comencen a tenir sentit
Gràcies RB, per les teves trucades, sense saber ben bé que dir perquè la teva posició no és fàcil
Gràcies Jèp, per fer que senti la meva feminitat quan em dius " amb el cabell recollit ensenyes la bellesa de les teves faccions"
Gràcies AL i JV, per la vostra acollida i la vostra escalfor
Gràcies N, per els teus missatges i la teva confiança en mi
Gràcies J, per tots els dies en els que hem compartit tant...i gràcies per mostrar-me, amb una duresa difícil d'agrair, la imminent mort de la meva ànima i la urgent recuperació d'aquesta

Gràcies a tots i totes per anar apareixen de mica en mica i sense cridar-vos, aportant-me la vostra essència i alimentant així el meu cor.
I gràcies a tots aquells que d'una manera indirecta no m'heu preguntat, no m'heu mirat o no m'heu volgut reconèixer, perquè sense saber-ho heu respectat el meu fosc moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada