dimecres, 15 de juny del 2011

Cap endavant

Quina barreja de sentiments i quin cansament, miro cap endarrere i veig tota una llarga i dura caminada. 
Contemplo les marques que m'ha deixat i són tant visibles i recents que costen de curar. Però ara sóc capaç de fixar la meva mirada també cap endavant i veure tot el que em queda de trajecte, és molt, però amb una pell més endurida pel vent, la pluja i el sol.
Mentre camino m'aturo molt sovint i descanso, necessito romandre en un mateix lloc de vegades hores, de vegades dies, de vegades setmanes. El temps suficient per assolir que la vida la he de viure amb els elements que m'ofereix.
Sóc sincera amb mi mateixa, només em tinc a mi per decidir i per triar quan apareixen els dubtes. És el més gran aprenentatge dels darrers anys, caminar sola.
Observo el meu voltant i no se sent res més que les tecles del meu ordinador. Els meus dits s'aturen un instant, ara el silenci és absolut.  La soledat forçada m'anuncia que res serà el que era, i que jo tampoc sóc ja la mateixa.

3 comentaris:

  1. Sobretot, no oblidis el missatge del títol.

    ResponElimina
  2. La clau és el que diu Fadeta. No te n'oblidis mai.

    ResponElimina
  3. Com sabeu que perdo fàcilment la memòria! Gràcies per recordar-me el que no s'ha d'oblidar mai, eh "ulls al clatell"?
    Sat, de vegades penso que ompliré fulls i em faltarà espai, però una vegada he abocat el més important per mi en aquell moment, ja no puc escriure ni una lletra més. Però m'agrada que t'arribi.

    ResponElimina